AKTUÁLNĚ TRI-SHOP KALENDÁŘE VÝSLEDKY ROZHOVOR REPREZENTACE TRI-CHAT TRI-BAZAR TRÉNINK TRI-PORTÁL IRONMAN KONTAKT
 
 

Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Neopreny
pruhledny.gif (45 bytes)
pruhledny.gif (45 bytes)
Triexpert
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Klikni pro vice informaci
pruhledny.gif (45 bytes)
Super team
pruhledny.gif (45 bytes)
Neopreny Aquaman
pruhledny.gif (45 bytes)
Cesky svaz triatlonu
pruhledny.gif (45 bytes)

pruhledny.gif (45 bytes)
Proc inzerovat na triatletu? Klikni a uvidis


V Y H L E D E J


TOPlist
vodickova08-titul.jpgÚspěšné tažení Radky Vodičkové Evropským pohárem v triatlonu pokračuje. V nizozemském Holtenu, dějišti ME 2009 nenašla česká závodnice přemožitelku a potvrdila pozici české jedničky. Na OH ale nejede. Proč? (www.triatlet.cz)


Holten bude příští rok hostí mistrovství Evropy a tak ten letošní byl úspěšnou generálkou na tento šampionát. Jak je už u Radky Vodičkové zvykem, bez problémů kontrolovala špici závodu po plavání, když spolu s Němkou Franzman odskočily zbytku startovního pole o více jak o minutu. Vláček závodnic ze zadních pozic ale dotáhla na dvojici uprchlic Finka Lehtonen a tak se rozhodovalo na běhu. V něm si Radka nenechal ujít prvenství a nejrychlejším běžeckým výkonem vylepšila týden staré druhé místo z EP v německém Schliersee. Druhé místo vybojovala Franzman, třetí skončila další česká závodnice Vendula Frintová.
Mužský závod si vychutnal Jonathan Zipf, stříbrný junior z MS 2005, který si díky nejrychlejšímu běhu zajistil prvenství. Druhý finišoval Yakovlev (RUS), třetí Severin. Veterán Gaag se musel spokojit s 4. místem. Martin Krňávek po 23.místě na nejlépe dotovaném SP v USA se v Nizozemí umístil na 33. místě.
V evropském poháru juniorů si mistrovské tratě vyzkoušeli Martin John a Denisa Platilová.
Málokdo asi pochybuje, že Vodičková je podle současných výsledků nejlepší a nejúspěšnější českou závodnicí. Nabízí se otázka, proč Český svaz triatlonu neumožní takové závodnici start na OH. Zatímco jiné národní federace rozhodovaly o složení reprezentačního týmu pro OH až na základě letošních výsledků a mnohé SP posloužily jako nominační, v případě České republiky tomu bylo jinak. Náš svaz má sice pro závod žen vyjeta dvě místa, podle nominačních kritérií ČSTT ale rozhoduje postavení v dlouhodobém kvalifikačním žebříčku ITU. Předseda svazu p.Bunc sice na začátku olympijského cyklu ve svém programu sliboval podporu mladým talentovaným závodníkům s výhledem na OH 2008, tváří v tvář svazovým financím byla nakonec skutečnost jiná. Podpora směřovala k úzkému okruhu závodníků a nikdo asi ani nechtěl připustit myšlenku, že by se mohl objevit závodník, který těsně před OH bude v daleko lepší formě než nominovaní závodníci, případně, že někdo z nominovaných může být zraněn, nemocen. Navíc mnozí závodníci si některé závody pro OH financovali z vlastních zdrojů. Má právo jet na OH někdo, kdo si na SP v zahraničí nedal ani korunu? V tuto chvíli je již pozdě brečet nad rozlitým mlíkem a teoretizovat coby, kdyby. Věřme, že před příštími OH již otázku proč závodník, který je v nejlepší formě, na OH nejede nebude třeba řešit.
Podrobné výsledky zde 


Diskuze

www.triatlet.cz moderuje obsah diskuzních příspěvků a vyhrazuje si právo mazat příspěvky obsahující vulgární a sprostá slova,příspěvky ve kterých se diskutující navzájem napadají,ve kterých jsou napadány či zesměšňovány konkrétní osoby nebo skupina osob. Své výtky určitě zvládnete vyjádřit slušně a podpořit je i rozumnými argumenty. Do diskuse nepatří ani reklama na komerční aktivity. Děkujeme za pochopení, naší snahou je aby slušní diskutující a naši přispěvatelé nebyli obtěžováni zakomplexovanými blbci. Komu se to nelíbí, bude muset pro své příspěvky využít služeb jiného serveru, internet je dostatečně velký pro všechny. Diskutovat on-line můžete i prostřednictvím TRI-CHATU

de kanel rob    30. 06. 08 10:25
Konecne nekdo napsal, jak to je, nebo spis jak to - z celkem jasnych duvodu - nastavil koordinator Seidl... kterymu nefungujici svaz vsechno odklepne... Ted se musi modlit, aby se Zemanova stihla pripravit pro zraneni nebo aby Seidlova osobni sverenkyne poprve v zivote zajela na velke akci...  
 
Dvořák Oldřich     30. 06. 08 14:30
Tragická nominace a ještě tragičtější systém. Závodník/ce/, který v letošním roce předvede super výkony, a to je bezesporu Radka V., kouká jen na starousedlíky v repre. Pohněte těmito hloupými zvyky!!! Stále se brečí nad penězi a jak jinak je získat lépe než úspěchenm na OH??? Vzpomeňte na EUFORII po OH v Sydney /Honza Řehula/. Přístup k Radce a její nenominace je pro ostudu VV ČSTT. Určitě se jako vždy pohrnou mladí do tohoto sportu.
Co očekáváme od OH - to není HAWAI!!!! Olda Dvořák 
 
Adamec Michal    30. 06. 08 16:25
Je to Sofiina volba - jak k tomu přijdou závodníci, kteří sbírají body do SP, investují do toho svoje peníze, to jim řekneme sorry ale vy na to nemáte, hodíme vás přes palubu, pojede někdo jiný?? Měl by o nominaci na Oh rozhodovat jeden závod? Jaký - domácí, ME, MS nebo SP někde na druhém konci světa? Budou podmínky vždy pro všechny stejné, co když někdo píchne, spadne? Existuje nějaký systém, který je stoprocentně spravedlivý?  
 
Báča Tomáš    30. 06. 08 16:44
A co třeba Andy P., Peter R., Greg B., taky nejedou a určitě by měli šanci bojovat o medaili. Vždycky to bude pro někoho nespravedlivý, bohužel :)
Přeju všem co se honili za nominací na olympiadu, aby jim zbylo dost sil právě na ten olympijský závod. A myslim, že vyhraje Beven D. :) 
 
bilek lubos    30. 06. 08 22:23
Zkusim se trosku zastat Jiriho Seidla a ceskeho svazu triatlonu. Bohuezl nevim,na jakem miste ve svetovem zebricku se Radka Vodickova nachazi,ale to je rozhodujici pro nominaci na OH. jake mela vysledky v lonskem roce?Kdyz ted vyhrava,je to relativne pozde na to ji prihlasit.Co se kvalifikacnich zavodu tyka,myslim,ze brutalnejsi nez nemci to nemel nikdo. Podivejte se na Joel Franzman (ted byla druha za Radkou). Kriteria byla: top 10 MS hamburg 1-2 mezi nemkama.(jenze pred ni byla lisk 5. a dittmar 6.)Franzman 8,takze smula(pilz asi 35.). Pak byla jako dalsi cast stanovena top 15 na ME Lisabon, tam zkoncila 4. a Christine Pilz 13....Splnili obe. Rozhodujici zavod byl SP Madrid. lepsi z tech dvou jede... Pilz poprve v kvalifikacnich zavodech Franzman dokazala porazit.Tim se kvalifikola Christine Pilz....je to spravedlive????
Jsem si jisty,ze Jirka Seidl nominaci udelal po dlouhem premysleni a uvazeni pro a proti.
Budu mu drzet palce a budu se tesit na soustredeni v Jizni Korey pred OH.
Lubos Bilek (osobni trener Ricardy Lisk) 
 
Abel Antonin    30. 06. 08 23:48
Pane Bilku, netrefil jste se, ale jak sam pisete, nemate prehled o tom, jak na tom Vodickova je s body - tak vezte, ze jich ma dost na to, aby na OH jet mohla, pokud by ji svaz nominoval.. V tom problem neni.
Uzijte si soustredeni s kamaradem Jirim... 
 
Abel Antonin    01. 07. 08 00:01
Pro pana Adamce: musim poopravit vas nazor, ze 4 "hvezdy" na rozdil od jinych vrazely penize do ziskavani bodu - v pripade evropskych zavodu SP to bylo presne naopak - "hvezdy" mely vsechno hrazene, Vodickova (i jini) mela narok na zpetnou castecnou uhradu pouze v pripade, ze skonci do 20.mista.
U neevropskych se taky naslo neco zdroju pro uhradu, ale samozrejme opet jen pro 4 "hvezdy" - at Seidl zverejni, kde koho se to tykalo (treba i dlouhodobe v mezinarodnich soutezich naprosto konkurence neschopneho Krnavka). 
 
Abel Antonin    01. 07. 08 00:02
A nechapu, proc po vysledcich v predeslych dvou letech nemela Vodickova minimalne pro evropske zavody stejne podminky /teda ja duvod, myslim si, znam :-)/. Navic kdyby ji mela, urcite by byla schopna jet pro body i mimo Evropu za sve.. a neodmitla by ucast na MS, kde taky mohla sbirat body... 
 
bilek lubos    01. 07. 08 22:58
Pane Abel, koukal jsem na svetove zebricky.... Slecna (pani) Vodickova mela v lonskem roce 2 body ve svetovem poharu, v letosnim roce zadny.... to na prihlaseni na olympiadu nestaci... Podle tabulek je spravne,ze je nominovana Frintova a Zemanova. Je skoda, ze Vodickova jet nemuze,skoda ze Cechy nemaji 3 mista na startu. Ale vloni a predloni,kdy se body sbirali,byly ty dve nominovane proste stabilnejsi a lepsi.Kdyz bude Vodickova dale trenovat,urcite se dostane v Londyne na start. 
 
Valeš Petr    01. 07. 08 23:24
V českém triatlonu je mnoho lidí, kteří hledají pravdu pravdivější, a spravedlnost spravedlivější. Život ale spravedlivej není, vždyčky to nekdo odse... . Připraveným štestí přeje. Pokud bude hrdinou vítěz světového poháru a ne vítez jednoho nesmyslného zfanatizovaného závodu na OH máme po problému.

Nicméně pro nevěřící. Radka Vodičková nemůže na OH ani v připadě, že by se Frintové a Zemanové nechtělo, to je ale težké pochopit pro lidi hledajíci problémy.

To znamená Lenka Zemanová třeba řekne, me se nechce letet až do číny, protže je to daleko a stejně nevyhraju. Nikdo jiný za ni nepojede, protože nemuže, nemá body, které se sbíraly 4 roky (to nedovedu pochopit já, 4 roky sbirat body na jeden zavod u komoušů). :-)

to Mr. Abel Antoním: Pokud víte jak by Radka Vodičková, pokud by měla peníze, body získala, měl jste ji to zasponzorovat, třeba by se vám to vrátilo.

 
 
pribyl lukas    01. 07. 08 23:43
Je prekvapive, jak mizivou znalost o moznostech startu na OH maji trener spickove zavodnice (Bilek) a sefredaktor etriatlonu.cz (Vales). A je humorne, jak pan Vales dokonce poucuje ostatni "neverici". Jen strucne... Pane Bilku: omezeni startu na OH neni podle bodu v SP, ale dle ITU Points (to Vodickova splnuje s velkou rezervou). Pane Valesi: VODICKOVA NA OH JET MUZE (volal jsem ji a uz dokonce podepsala vsechny potrebne listiny COV/MOV, aby v pripade problemu jinych mohla na OH "zaskocit". A body se nesbiraly 4 roky, nybrz 2 roky.  
 
pribyl lukas    01. 07. 08 23:46
Panove, Bilku a Valesi, zkuste se predtim nez zacnete nekoho poucovat, aspon trochu informovat. Absolutni neznalost prekvapuje zejmena u sefredaktora triatlonoveho webu a soucasne clena Rady CSTT (uz se tolik nedivim, jake zmatky a nesmyslne kroky CSTT predvadi...) 
 
Abel Antonin    02. 07. 08 00:28
Pane Bilku, stale nechapete podstatu problemu (o ceskem "OH triatlonu asi mate zpravy jen od p. Seidla). Neni to tak, ze "vloni a predloni,kdy se body sbirali,byly ty dve nominovane proste stabilnejsi a lepsi". Je to tak, ze ty dve jezdily obvykle za svazove penize na SP a na Vodickovou penize jaksi nebyly. A to presto, ze na repre akcich ME/MS v poslednich dvou letech predvadela prave Vodickova nejlepsi nejstabilnejsi vykony... 
 
Frouz Jan     02. 07. 08 01:32
Souhlasim s panem Bilkem, jak napsal, ze "Jirka Seidl nominaci udelal po dlouhem premysleni a uvazeni pro a proti." A Jirka pak rozhodl tak, aby to vyhovovalo jeho osobni sverenkyni a potazmo jemu... :-)
 
 
Valeš Petr    02. 07. 08 10:30
Jestli to je tedy s nominací jinak než jsem myslel, tak se omlouvám.
Nicméně platí, že Olympijský závod je pro mě méně než IM HAWAII, MS, celkové pořadí ve světovém poháru. Né že by mě OH závod nezajímal vůbec, to ne, ale moc nerozumim histerii okolo, kdo má o kolik procent vetší zásluhy a kondici být nominován.

Český svaz triatlonu neřeší jen nominací žen na OH.  
 
Dvořák Oldřich    02. 07. 08 11:35
Je škoda, že se pouští do diskuse někdo, kdo nepochpil smysl a význam OH. Jak jsem napsal, jde o reprezentaci nejlepšími sportovci a ne o zásluhy a body. Body jsou pro posty jednotlivých zemí. Nedovedu si představit, že by nejel třeba "Řehy" do Sydney. Znova opakuji ze Sydney jsme žili několik let. A zatím to vypadá, že něco podobného po Sydney a 2x Karlových Varech není. Radka je v takové formě, že je hřích aby nejela. V.Frintová i L.Zemanová /Radová/ letos nikde nepřesvědčily ač amjí body. Bohužel OH jsou jedním závodem, kde body nikoho zajímat nebudou.Nejde o žádnou zbytečnou debatu, ale konstruktivní debatu, třeba i s vyústěním ke změně systému. Asi jde všem o společný cíl.
Němci to měli opravdu brutální, ale jasně stanovené. Pokud bychom stanovili jasně klíč /myšleno závod, nebo závody v aktuálním roce, pokud není závod, kterého se kvälifikace týká brzy z jara/, pak by ho zřejmě všichni respektovali. Ve sportu spravedlnost je daná stejně jako v životě určitými kritérii, pravidly, zákony. Za zásluhy se jde do důchodu.
Radka je prostě NEJLEPŠÍ , kdy už to dojde i Jirkovi???????? OD 
 
Platil Tomáš     02. 07. 08 13:28
....škoda je,že se o nominaci nediskutovalo více v době, když vznikla .... to je asi vše co se k tomu dá napsat....

Rád bych ještě touto cestou poděkoval za super výkony jak Radce V. tak Vendule F., byli jsme v Holtenu a byl to zážitek.....
Díky.... 
 
Maselnik Jecminek    02. 07. 08 15:21
Milý Lukáši Přibyle, než začneš mudrovat a poučovat druhé, zkus si zjistit reálné informace. Nominační kritéria pro LOH Peking jsou následující:

"Celkové období pro zisk bodů do OH kvalifikace je termínově vymezeno od 1.června 2006 do 1.června 2008. Do kvalifikačního žebříčku se započítávají i výsledky z MS 2008 v kanadském Vancoveru, které se koná 8. 6. 2008.

První nominační etapa probíhá od 1. června 2006 do 1. června 2007 a do žebříčku pro OH se započítává: - 7 nejlepších výsledků ze závodů SP v uvedeném období, včetně výsledku z MS 2006 a kontinentálních mistrovství (konají-li se tři kontinentální mistrovství za celkové kvalifikační období, nebude první započítáno, pro nás se započítávají až získané body z ME 2007 + ME 2008)

Druhá nominační etapa probíhá od 1. června 2007 do 1. června 2008 + MS 2008, které se koná 8. 6. 2008. Do žebříčku pro OH se započítává: - 9 nejlepších výsledků ze závodů SP v uvedeném období, včetně výsledků z MS 2007 + 2008 a výsledků z ME 2007 + 2008

Celkem se tedy za uvedené období započítává do OH kvalifikace šestnáct nejlepších výsledků z uvedených soutěží.

O maximálním počtu závodníků na startu OH závodu za jednotlivé státy (maximální počet jsou 3 závodníci) rozhoduje jejich postavení na redukovaném OH žebříčku. Redukovaný žebříček znamená, že za stát se počítají pouze tři nejvýše postavení závodníci na OH žebříčku. Ostatní se škrtají a na jejich místo postupují další atleti. Prvních osm států, s nejvýše postavenými atlety má právo postavit na start max. počet atletů, což jsou tři. Další státy mohou postavit max. atlety dva. Česká republika se nyní nachází v pásmu se dvěma atlety jak v kat. mužů, tak v kat. žen. "

tedy žádné ITU body, ale body ze světového poháru. Pravidla byla navržena tak, aby co nejvíce zohlednila závodníky, kteří se o získaná místa v žebříčku zemí zasloužili.
Můžeme polemizovat o tom, zda je správné, že má nominační jistotu někdo prakticky už rok před olympiádou, nicméně tato diskuse měla smysl v době stanovování nominačních kritérií, nikoli nyní. 
 
bures petr    02. 07. 08 15:47
Dobry den, chtel bych touto cestou pogratulovat Radkce k obrovskemu vykonostnimu vzestupu, ale zaroven se zastat udelane nominaci Zemanove s Frintovou. Nechapu, jak se nas snazite srovnavat s ostanimi zememi jako je SRN a dalsi, kde maji "vse" hrazene, a tak je jedno, kdo dana mista vyjede, nebot se to plati vyhradne svazovymi penezi a potom neni problem, kdyz maji nekolik zavodnic v OH rankingu, aby o ucastnici rozhodl nominacni zavod-y a jela ta s nejlepsi aktualni formou, ale tak to u nas neni. Vse plne hrazene u nas nema jiz nikdo. Kriteria do A tymu mela vsichni stejna. Splnili je 4 zavodnici a ty pak na zaklade schvalenych norem pozivali vyhod z toho plynoucich (hrazene svetaky v Evrope, coz neni zas tak mnoho). Radka kriteria pro A tym proste nesplnila a musela se spolehnout na vlastni zdroje jako vsichni ostatni. Potrebne body vyjely ovsem Zemanova a Frintova s prispenim vlastnich zdroju na mimoevropske svetaky. Kolik bodu prineslo umisteni na bedne Frintove z JARu a Koreji? Oba z vlastnich zdroju (ne ze svazovych). Pisete, ze Radka vyjede na OH vysledek z nehoz budeme zit. Potom tedy nechapu, proc nejela na svet, kde mohla take zajet a prineslo by to svazu mnoho. Nedokazu si predstavit, ze by nekdo z kluku letos zajel par slusnych vysledku a Filip by byl nemocen a zranen a pripravoval by se jen na OH a nekdo by mu rekl, ze dotycny ma lepsi formu, takze misto co vyjel, dostane nekdo jiny. Sam si nedokazu predstavit, ze budu investovat vlastni usili, prostredky do OH kvalifikace a nekdo bude objizdet pro sebe financne lukrativnejsi zavody a tesne pred OH mi reknou dekuju za vyjete misto, ale nejedete. Tohle nesmeruje proti Radce jako zavodnici, ale proti vsem, co kritizuji ceskou zenskou oh nominaci. U nas palti jasne pravidlo, kdo si post vyjede at jede. Pred Sydney uz mela Zemanova take lepsi formu nez R. Berkova, ktera nebyla velkou pritelkyni tehdejsi novinky jizdy v haku, ale misto si vyjela ona, takze nebylo co resit. To same kdyz si 3. misto na OH vyjela Lucka Zelenkova, ktera si vse hradila ze sveho. Proste u nas shaneni penez a hrazeni zavodu z vlasnich zdroju patri k casti vykonu. Priznejme si, ze u nas nejsou penize uz skoro na nic, tak uz se prestanme srovnavat s financne dobre zajistenymi tymy, to proste nejde. A rozhodne bych, tak jednoznacne Radku, jako cislo jedna neoznacoval, i kdyz letosni vysledky ma fantasticke.  
 
bures petr    02. 07. 08 16:03
Vyse zminene plati za predpokladu, ze zavodnice, ktere dana mista vyjela, maji OH sezone odpovidajci formu, teda nezaznamenaly vetsi vykonnostni pokles, coz si myslim, ze Frintova se Zemanovou nezaznamenaly, i kdyz Zemanova musela cast zavodni sezony kvuli zraneni a nasledne priprave na OH vypustit. Jinak preju vsem Cechum, co nejlepsi zavodni vysledky, at uz je to kdekoliv a kdokoliv. 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 16:51
Pro maselnika jecminka: vubec nechapes podstatu problemu (a podobne kuriozne jako p. Vales chces ostani jeste poucovat):

1) Body, o kterych mluvis (pro "OH-rankings" ze dvou jednoletych obdobi), byly dulezite pro stanoveni poctu zavodniku, kteri mohou jednotlive zeme reprezentovat. Tam se pocitaly nejen SP, ale i MS a ME. Pan Bilek chybne napsal, ze Radka nema body v zebricku SP (to je jiny zebricek , nez "OH-rankings).
 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 16:51
2) Ja jsem psal o tom, ze jedine, co muze omezit ucast Vodickove, je poradi v ITU-points Rankings (do 125. mista, jde o jiny zebricek nez dva vyse uvedene). To, ze Vodickova nebyla pri uzaverce "OH-rankings" nase druha nejlepsi zena (mame pravo jen na dve mista) nyni nehraje roli, jednotlive zeme mohou vyslat zavodniky dle vlastnich kriterii vice zohlednujicich momentalni vykonnost (triatlonove vyspele zeme to tak delaji, CSTT bohuzel ne) a jedine omezeni je zminene poradi v ITU Points Rankings.

Uz jsi to pochopil? Svou vetu "než začneš mudrovat a poučovat druhé, zkus si zjistit reálné informace" prosim vztahni hlavne na sebe... 
 
Dvořák Oldřich    02. 07. 08 16:53
-vůbec mě nezajímá kolik peněz komu svaz platí či neplatí. Vadí mi jen, že nás nebude reprezentovat naše nejlepší závodnice
-pokud někdo marodí,je zraněn apod., jak zjistit zda má výkonnost???
-HAWAI je TOP pro triatlonistu /???/, ale OH jsou přehlídkou všech sportů, sleduje je celý svět /fotbalisti sledují triatlon a triatlonisti atletiku atd./, média, sponzoři atd. nevím jestli Hawai a OH je tím pravým srovnáním????
-znovu se opakuji, ale ČR má dvě místa, ne Zemanová a Frintová
/v kopané rovněž někteří vybojují postup v kvalifikaci a na ME si nekopli, ba ani nejeli
NEVZTAHUJTE TO NA JMÉNA, příště to může být Petr Bureš,Vojta Dědek apod., je to systému a motivaci pro mladé, perspektivní závodníky
-o někom se donedávna tvrdilo, že neumí plavat a ejhle!!! 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 16:57
Absolutni souhlas s panem Dvorakem, absolutni nesouhlas s Buresem!!! 
 
de kanel rob    02. 07. 08 17:24
Buraku, prosim te, doted to bylo na urovni, zajimave argumenty...
Ty tvoje o tom, jak byla nastavena kriteria a jak jim Vodickova nevyhovela, to je hloupost - prave nesmyslnost ruznych kriterii J.Seidla (nastavenych pro vlastni sverenkyni) tady resime. A pokud souhlasis s tim, ze Vodickova nesplnila kriteria pro A tym ani vloni 14. mistem na ME (druha nejlepsi z nasich) a 37. na MS (nejlepsi z nasich), tak to je mi te jeste vic "lito" nez doted.. 
 
bilek lubos    02. 07. 08 17:30
Dobry den. Myslim,ze velice dobre podminky a zebricky,co se startu na OH tyka znam. Jen jde o to,ze body z evropskeho poharu zajimaji mozna lidi u nas,ale ve svete (co se tyka spickovych zavodniku,co maji sance na OH) se po nich nikdo ani neohledne. kdo startuje ze spicky v ramci zavodu ETU??? Krome Pontevedry (kde Gomez bydli), Schliersee (Anja Ditmmer) je ucast vicemene druhorada. Jak by jinak mohla byt Svenja Bazlen (holka, ktera pred 1,5 roku zacala s triatlonem, okamzite 3. v Brne a 4. v Schliersee) tak casto mezi nejlepsimi???Z nemeckych zavodnku objizdi evropsky pohar hlavne juniori a U23. A co se tyka placeni, evropsky pohar si musi platit kazdy zavodnik sam!!! Neplati to svaz!!! a i nektere zavody svetoveho poharu (pokud nejsou povinne) si musi zavodnici (take A-team) platit samy....
s nominaci to je tezke, predstavte si,jake vlna nevole by se strhla,kdyby nebyla treba nominovana Vendula nebo Lenka?Je proste skoda,ze cesky triatlon ztratil hodne ze sve povesti svetove velmoce a nemuzeme vyslat 3 zavodnice.
Pokud s tim nejste spokojeni,muzete se prihlasit do ceskeho svazu triatlonu,nechat se zvolit a rozhodovat o nominaci samy.Nikdy nebudou vsichni spokojeny. 
 
Maselnik Jecminek    02. 07. 08 17:34
Lukáši, ale o tom to právě je. Nominační pravidla kopírují OH ranking právě proto, že svaz už při jejich nastavování zohlednil tlak na účast závodníků, kteří ty ranky vyjeli/vyjedou. Předpokládám (možná idealisticky), že cílem byla snaha umožnit jim ladění před olympiádou bez obavy z možného vyřazení z nominace při neúčasti na závodech nezapadajících do přípravy. Taková pravidla nastavil svaz a ITU ranking v tom nehraje žádnou roli kromě KO kritéria.
Počkejme po olympijském závodě, pak můžeme mudrovat, zda jely nejlepší ženy nebo ne. 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 17:50
Maselniku, precti si jeste jednou, co jsem vyse napsal: "omezeni startu na OH neni podle bodu v SP, ale dle ITU Points" a spoj si to s tim, na co jsem v te chvili reagoval - panove Bilek a Vales chvili predtim napsali, ze Vodickova na OH nemuze jet, ani kdyby ji tam nekdo chtel poslat. A p. Bilek chybne argumentoval tim, ze je to proto, ze Radka nemela body v zebricku SP.... Uz to chapes? 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 17:57
Pane Bilku, kampak jste nam to unikl? Proc sem motate EP? A proc placeni zavodu EP? Atd... Pro ostatni - zkusme prispevky, ktere jsou takto mimo, ignorovat a zustanme u konstruktivni diskuse o kriteriich vyberu na OH... 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 18:16
Maselniku, O.K., tobe se Seidlova kriteria "za zasluhy" libi... Zamysli se ale nad tim, proc od nich odesli Nemci, Britove, Australane, USA, NZ, tedy vsechny silne triatlonove zeme (i dalsi). No, treba jste chytrejsi nez oni... 
 
Pecz T U    02. 07. 08 20:26
Pane Pribyle, zda se ze pan Maselnik usilovne premysli. Takze co kdybyste se zase vy v mezidobi zamyslel nad otazkou Proc Nemci, Britove, Australane, NZ, USA od kriterii za zasluhu MOHLI odejit.
A ja se zase zamyslim nad otazkou, jestli je slecna Vodickova opravdu v hloubi duse presvedcena, ze by v Schliersenu byla druha a v Holtenu prvni, nebyt padu slecny Frintove.
I kdyz vim, ze to neni konstruktivni otazka, ale me opravdu zajima. A pak kdyz budeme takhle vsichni zamysleni, tahle diskuse v tichu skonci ...  
 
pribyl lukas    02. 07. 08 20:56
Pane Tupecz, zminene zeme mohly od systemu "za zasluhu" odejit, protoze maji vice dobrych zavodniku nez mist na OH (a presne tak je to u ceskych zen nyni), takze si muzou dovolit:
1) vice zohlednit vykonnost v obdobi blizkem OH a neposilat treba zavodniky, kteri byli dobri treba pred rokem a pul, ale momentalne na tom nejsou s vykonnosti dobre, pripadne:
2) neposilat na vrcholnou akci zavodniky, kteri nedokazou svou vykonnost predvadet na vrcholnych akcich (to tady taky mame :-) ) 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 21:01
A pane Tupecz, unika mi vase zamysleni se nad tim, proc resite pad Frintove ve Schliersee a jak vnima Vodickova vliv tohoto padu na vykonnost Frintove v Holtenu. Vy jste s Vodickovou mluvil a ona rikala, ze je z hloubi duse presvedcena, ze by vyhrala i bez padu Frintove ve Schliersee. A mluvil jste i s Frintovou a ona rikala, ze ten pad ovlivnil jeji vykon v Holtenu? Tak to mate skvele kontakty, prozradte nam vic z toho, co holky rikaly... 
 
Pecz T U    02. 07. 08 22:46
Pane Pribyle,

mate pravdu, ze mame vic zavodnic, ktere splnily mekke kriterium podle ITU nesmite zapominat na Janu Jirouskovou. Ale vami citovane zeme vybiraly mezi zavodnicemi, ktere splnily tvrde kriterium OH kvalifikace. Kdyz rikam splnily, myslim tim, ze kdybychom ty pred nimi vymazali, porad by mely ucastnicke misto jiste. A takove jsou v pripade CR jenom dve.
K zamysleni nad R. Vodickovou, me vedly dva duvody. Tahle diskuse a vsechny ostatni ji podobne, ze kterych je tahle asi opravdu nejvice konstruktivni, jsou podle me dany presvedcenim a zrejme vetsiny, ze Radka Vodickova je o tridu lepsi nez zbytek ceskych triatletek. A pritom nikdo nevi, co si o tom mysli ona a jestli vubec ji vubec jsou tyhle diskuse prijemne.
A pak diskuse k predchozimu clanku o Schliersee, kvituji ze jste presel moji neznalost nemciny. Slo o vliv tyden stareho padu na vykonnost JJ. A VF byla ve stejne situaci o tyden pozdeji. Navic vymazany prispevek primeho ucastnika, tvrdil, ze VF by bez padu byla na cele.
A protoze zadnou z dotycnych dam neznam osobne, nezbyva mi nez se zamyslet.
Leda, ze byste se vy zeptal Radky, s kterou si telefonujete.


 
 
pribyl lukas    02. 07. 08 23:38
Nemluvim o plneni konkretnich kriterii typu tvrde/mekke. Mluvim o obecnem pristupu typu "mame vice nez dve svetove konkurenceschopne triatletky, ale jen dve mista". Nebo dokonce "mame vice nez tri vyborne triatletky, ale jen tri mista". V teto situaci jsou obvykle silne triatlonove zeme a TY ASI VSECHNY OPUSTILY SYSTEM "ZA ZASLUHY". My jsme na tom uz par let dobre se zenami, ale jede se bohuzel stale "za zasluhy"... Proc asi..
Jinak, Radce V. je sumafuk, jestli by Frintova bez padu ve Schliersee uspela nebo proc to Frintove nebezelo v Brne, v Podebradech nebo v Holtenu... Stara se o sve vykony. A pokud se tyce tehle diskuse, jeji postoj k vedeni repre, k pristupu k ruznym zavodnikum, k ruznym NK apod. myslim celkem dobre charakterizuje jeji postoj k letosnimu MS :-). 
 
Bohm Roman    03. 07. 08 08:35
Souhlasím s Oldou Dvořákem v tom, že OH je pro krátký triatlon ten největší závod. Tahle polemika je stejně zbytečná, ale můj názor je ten, že pokud tomu nebrání řád, měli by nás na OH reprezentovat borci v nejlepší aktuální formě bez ohledu na to, kdo místa vyjel. Zažil jsem to v cyklistice, kdy pro OH v Atlantě vyjeli s odřenýma zádama a po tuhém boji na MS v Kirchzartenu dvě místa borci, kteří se v následné sezoně zapojili do boje o tyto vjetá místa, ale jeli Fořt a P. Camrda, kteří výše zmíněný kvalifikační závod vůbec nedojeli...Niceméně nutno uznat, že Fořt byl v té sezoně u nás nejlepší a P. Camrda byl mistrem ČR...Nebylo by trapné, kdyby závodník, který je v životní formě zůstal doma a jel by někdo za zásluhy? Stejná situace je tady dnes s nominací žen v triatlonu, takže můj názor je jasný...Paralela s MTB v Atlantě je v tom, že je stejně jasné, že tam žádnou díru do světa nikdo neudělá...  
 
Maselnik Jecminek    03. 07. 08 08:53
Lukáši nevím, kde čteš, že s nastavenými pravidly souhlasím. Pouze tvrdím, že tato pravidla byla nastavena už před dvěma lety a smysl o nich diskutovat byl tehdy, křičet nyní je pozdní a zbytečné. Nevidím ani smysl diskuse o tom, jaká kritéria mají ostatní země, potažmo jsou-li ty diskutované v TT personálně daleko silnější než my.
Proč jsi nekřičel v roce 2006, v roce 2007 a dštíš oheň 3 týdny před olympiádou, kdy už to stejně naprosto nemá smysl, kromě, samozřejmě, sebexhibice.
Počkejme po závodě, potvrdí-li se prognózy Tvoje a dalších, pak bude legitimní ptát se, proč by měl, například, Jiří Seidl zůstávat ve funkci. Pokud reprezentantky předvedou vynikající výkony (a já doufám že ano) ukáže se celá tato debata jako zcela lichá.
Věřím taky, že Radka Vodičková je natolik inteligentní a sebevědomá závodnice, že se touto kauzou nenechá otrávit, bude pokračovat ve svém výkonnostním růstu a v Londýně (a samozřejmě na jiných akcích i dříve:-) vytře světové špičce zrak. 
 
pribyl lukas    03. 07. 08 10:19
Maselniku,
1) ja jsem na ta kriteria "utocil" uz drive, a to dokonce osobne v debate s jejich tvurcem
2) ted "dstim ohen" proto, ze se prave ted presne problem tech kriterii projevuje a navic pan Adamec napsal clanek, ktery to pojmenoval a otevrel. Takze je skoda, ze naznacujes nejakou sebeexhibici
3) v zenach jsme na tom momentalne zaplatpanbuh minimalne srovnatelne jako hodne z tech diskutovanych TTvyspelych zemi. Obavam se ale, ze "diky" praci p.Seidla brzy ztratime i silu v zenach, jako uz jsme ji ztratili v muzich (kvuli spatne nastavene podpore prokazetelne perspektivnich zavodniku).

Jeste k p.Bilkovi, ktery sam sebe hodnoti jako znalce kvalif. kriterii pro ucast na OH... Kdybyste to znal, nenapsal byste "Vodickova mela v lonskem roce 2 body ve svetovem poharu, v letosnim roce zadny.... to na prihlaseni na olympiadu nestaci..." (SKUTECNOST: to pro prihlaseni na OH vubec nehraje roli) nebo "Je skoda, ze Vodickova jet nemuze" (SKUTECNOST: jet muze).
Kdyz uz vas nekdo pristihne pri neznalosti, tak staci rict sorry, spletl jsem se (jako pan Vales) nebo aspon umlknout... 
 
Dvořák Oldřich    03. 07. 08 12:21
Jsem přesvědčen, že diskuse je třeba a to z jednoho prostého důvodu, který jsem již pojmenoval. Tentokrát se to týká žen a nejvíce Radky Vodičkové, někdy příště některého z vašich svěřenců.
Jirka Seidl by se měl zasadit právě o start Radky. Pokusit se. Zkusil, nezkusil??? Rád bych viděl /možná neviděl/, jednání o nominaci na OH.
A aby někdo projevil zájem o změnu či popsal svůj vnitřní pocit, na to nemusí jít ještě do vedení ČSTT.
Olda D. 
 
Maselnik Jecminek    03. 07. 08 14:22
Ale to už přece teď nejde! Nominační kritéria byla dána, nemohou se přece měnit 3 týdny před olympiádou, to by bylo vůči současně nominovým . Navíc kromě jejich trenérů nejspíš nikdo neví, jakou aktuální formu nominované závodnice mají.
Diskuse bude mít vážný význam po závodě v případě neúspěchu 
 
Maselnik Jecminek    03. 07. 08 14:51
Ale to už přece teď nejde! Nominační kritéria byla dána, nemohou se přece měnit 3 týdny před olympiádou, to by bylo vůči současně nominovým . Navíc kromě jejich trenérů nejspíš nikdo neví, jakou aktuální formu nominované závodnice mají.
Diskuse bude mít vážný význam po závodě v případě neúspěchu 
 
Pecz T U    04. 07. 08 10:03
Zdá se, že všichni považují za diskusi za uzavřenou. Pokusil jsem se ji shrnout pro sebe shrnout. Dovoluji si toto shrnutí zde připojit.

Jsou tu dvě skupiny učastníků.

První tvrdí následující:

1) Radka Vodičková je v současné době nejlepší českou triatletkou.
2) Pokud je R. V. v teď nejlepší triatletkou a splnila podmínky ITU pro nominaci, musí jet na OH.
3) Pokud nemůže jet na OH, protože je to v rozporu s nominačnímy kritérii ČSTT, byla tato kritéria stanovena špatně a to nejspíš záměrně.
4) Pokud tato kritéria nejsou špatná, pak byly špatně rozdělovány finance opět nejspíš záměrně. Pokud by se podpora nekoncentrovala na úzký výběr, RV i stávající kritéria snadno splnila.

A pak je tu druhá stejně početná skupina, která přinejmenším z některých bodů nesouhlasí. 
 
Bublová Petra    12. 07. 08 20:15
Ahoj Raduš!
Koukám, že jsi nejčtenější na tomhle webu. Ať už jseš nejlepší češka v TT nebo ne, je to fuk. Vzbuzuješ v lidech zájem! Nejlepší objekt pro reklamu :))! Hodně štěstí! 
 

Pro přidání komentáře je nutné být přihlášen. Pokud nemáte vytvořen účet, registrujte se práve zde. Diskutovat on-line můžete i prostřednictvím TRI-CHATU.



  Vytvořit nový účet

25.07.2010
TV záznam MČR Mělník v úterý 27.7. v 16:30 na ČT4
23.07.2010
31.7.Tučianský amatérský triatlon 1,5-40-10. Finanční odměny. Více zde
18.07.2010
Bátovce MSR Halfironman .
Muži
1.K.Zadák
2. K Džalaj
3.M.Šimkanin
Ženy
1.S.Lipárová
2.S.Vykoukalová
3. S.Blahová
Podrobné výsledky zde
16.07.2010
Xterra France - neporazitelný Franky Batelier se nevešel na stupně vítězů.
Muži
1.N. Lebrun
2.V. Del Corral
3.O. Marceau
7.K. Zadák
15.07.2010
Říčkovský Golem již tuto sobotu. Legendární závod je součástí Poháru Pardubického kraje. Propozice zde
27.06.2010
Moraviaman TV záznam na ČT4 v úterý 29.6 v 18:00
27.06.2010
Fotogalerie Moraviaman  naleznete zde nebo zde  a  tady
27.06.2010
logo2jpg.jpg
Možnost praxe pro nové trenéry
27.06.2010
logo2jpg.jpg
Poslední možnost přihlášení na EP juniorů Tábor
27.06.2010
logo2jpg.jpg
Triatlon bude zastoupen na LODM 2011
27.06.2010
logo2jpg.jpg
ME v dlouhém triatlonu Vitoria Španělsko
27.06.2010
logo2jpg.jpg
SP a MČR v kvadriatlonu Týn nad Vltavou 10.7.2010
27.06.2010
logo2jpg.jpg
ME v TRT Myjava 2010 fotogalerie
24.06.2010
Karel Zadák se ohlíží z svým vystoupením na ME v cross triatlonu. Více zde
22.06.2010
Aquatlon Česká Třebová 25.6. v 15:30
0,5km plavání, 5km běh
Všechy kategorie
10000,-Kč pro vítěze .
Vrchol programu Týden sportu, maximální divácká kulisa
Více
zde
 Challenge Roth -  svátek triatlonu ozdobený rekord …(2985x)
 MČR v triatlonu a Český pohár Age Groups pokračova …(2412x)
 Lukáš Bauer proháněl v terénu triatlety. Český poh …(1932x)
  Filip Ospalý zvítězil v New Yorku. Brněnský …(1723x)
  Challenge Roth - jsem IRONMAN. Start v Rothu si …(1444x)

Super nabidka

Je to mozny?

Mrknete na to

plaste duse galusky

Spousta novych modelu

Je to mozny tahle cena?

Je to mozny tahle cena?