Generální sekretář ETU Jem Lawson reaguje na dopis, který zveřejnil přeseda svazu prof. Václav Bunc. Generální sekretář je rozezlen že došlo bez jeho souhlasu k jeho zveřejnění (R.Jaroš)
Vážení
triatlonový příznivci,
po mém
posledním vyjádření na těchto stránkách jsem žil v domnění, že vás již budu
zvát jen na WORLD TRIATHLET 1. Na základě zveřejnění dopisu pana Lawsona z ETU
prostřednictvím pana Václava Bunce (článek na etriatlonu), o kterém jsem neměl
ani potuchy (natož o obsahu) a nikdy mi nebyl doručen, jsem byl nucen
vysvětlovat svým Partnerům na všech úrovních, co se děje v Českém triatlonovém
sportu a jaké nepravdy a lži vychází od představitelů ČSTT v čele s jeho
předsedou Václavem Buncem a generálním sekretářem ČSTT Antonínem Bauerem
(zfalšovaná smlouva s ETU) . Tito pánové, ač ověnčeni akademickými tituly,
nejsou z mého pohledu hodni stát v čele ČSTT, natož zastupovat nás triatlonisty
na mezinárodním poli. Z jejich jednání a chování, si nemohu nemyslet, že se
zcela vědomě a účelově snaží očerňovat mou osobu i akce, které se svými kolegy
vytvářím, nejen v České republice, ale na mezinárodní scéně před představiteli
ETU a ITU. Hlavně a to mě mrzí nejvíce však před vámi, českými závodníky a
českou veřejností.
Obrátil
jsem se proto na přímo na pana Lawsona a ITU, aby se k tomuto dopisu, který
silně poškozuje nejen mé jméno, ME v DTT v Praze, ale i životaschopnost WORLD
TRIATHLETE 1, osobně vyjádřil.
Jeho
vyjádření v anglickém jazyce přikládám a ve volné verzi překládám. Ani mě
nepřekvapuje, že opět došlo ze strany ČSTT k manipulaci s informacemi a tím
desinformaci českých čtenářů – závodníků, partnerů, sponzorů (neoprávněně
zveřejněným dopisem i jeho obsahem), tentokrát z pera předsedy ČSTT Václava
Bunce.
Obzvláště
upozorňuji na zvýrazněné pasáže. Podotýkám, že zprávu o úmrtí
Emilia Di Tora, se kterým jsem jako s představitelem ETU komunikoval, jsem
obdržel před Vánoci a po té začal komunikovat s p. Lawsonem.
V
současné době opět „žehlím“ ostudu a konflikt na mezinárodní scéně, kterou
způsobili představitelé ČSTT.
I po
tomto zjištění to necháte, Vy triatlonová veřejnosti, bez odezvy a necháte jim
vše projít? Opravdu je necháte dál s klidným svědomím ve svých funkcích a
necháte je škodit českému triatlonu?
www.triatlet.cz moderuje obsah diskuzních příspěvků a vyhrazuje si právo mazat příspěvky obsahující vulgární a sprostá slova,příspěvky ve kterých se diskutující navzájem napadají,ve kterých jsou napadány či zesměšňovány konkrétní osoby nebo skupina osob. Své výtky určitě zvládnete vyjádřit slušně a podpořit je i rozumnými argumenty. Do diskuse nepatří ani reklama na komerční aktivity. Děkujeme za pochopení, naší snahou je aby slušní diskutující a naši přispěvatelé nebyli obtěžováni zakomplexovanými blbci. Komu se to nelíbí, bude muset pro své příspěvky využít služeb jiného serveru, internet je dostatečně velký pro všechny. Diskutovat on-line můžete i prostřednictvím TRI-CHATU
Tošovský Jiří
12. 01. 10 12:07
Tak to už je ze strany Bunce a spol. fakt úlet!!!!!!!!!!!!
Doufám, že mi k tomu něco napíše TupeCZ... :-)
A je mi líto, že český triatlon vedou takoví darebáci...
Merten Kuba
12. 01. 10 14:55
hele koho dalšího taky baví ten hrdinský přístup jeho svátosti, když jestliže se začne řešit problematika dotýkající se těsně i jeho osoby, tak samozřejmě odpoví, ale pro jistotu na jiný mediální server.
To je fakt jak politici. Když jeden zástupce oranžových zahlásí něco o modrých v médiu "A" a ti "otevřeně" odpoví v médiu "B" a nakonec se dostaví na reakce dalších barviček na celou tu situaci v médiu "C, D, E".
Prostě vše udělat tak, aby z toho veřejnost neměla moc šanci vytušit nic a po delší době shánění informací to znuděná radši vzdala a v podstatě prominula.
Pominu-li fakt, že stránky instituce která se pyšní názvem ČSTT se o dané kauze radši nemluví.
Aby mě tu někdo neosočoval z nadržování jedné stranně, nemám valného mínění ani o pořadateli ME ani o ETU, jen mě opravdu zaráží jak se k tomu problému náš velevydařený svaz staví.
silnicni cyklista
12. 01. 10 16:14
Je neblahým zvykem v českém triatlonu, že zainteresovaní si své spory nebo propblémy reší přes triatlet nebo přes etriatlon. Zvednout telefon a vytočit číslo zvládnou i malé děti. Místo toho se tady všichni aktéři a diskutující zbytěčně vytáčejí navzájem a ti co to jen sledují stejně těžko posoudí jak to vlastně je. Navenek to dává českému triatlonu dost nevábný obraz, takže pak neskuhrejte, že nemate peníze a sponzory. Redakce obou serverů by v zájmu triatlonu měla trochu přibrzdit a korigovat některá témata či diskuse hon za návštěvností by němel být nejvyšší metou
Tošovský Jiří
12. 01. 10 17:01
Vyhýbání se takovým problémům jako je tento (týkajícího se navíc velké akce) by byl jen alibismus... Mne jen šokuje ta česká bohorovnost... Zfalšovaná smlouva? Nevadí, to nějak zahladíme... Co na tom, že jde možná o trestný čin... Zveřejnil při své obraně předseda Bunc něco co neměl a šokoval tím samotného autora (který navíc záhy ani podobný dopis posílat nechtěl, protože zjistil, že věci se mají trochu jinak než si myslel)? No a co? Hlavně to nezveřejňovat... přece jak někde jinde napsal i pan Adamec (parafráze): špinavé prádlo se má prát doma, že?...
Pecz T U
12. 01. 10 20:11
To já bych měl zase dvě otázky pro Mgr. Jaroše.
1) Jestli už ten poplatek zaplatil?
2) Jestli on má od pana Lawsona svolení ke zveřejnění jeho emailu?
Dufek Pavel
12. 01. 10 22:49
Neznam detaily co, kdy, kde atd.,
ale par podobnych akci triatlon jiz v minulosti zazil (prevrat na VH, SP v Praze..., nebo mega cyklistika na Vaclavaku), nikdy nic dobreho.
ale podle jmena predpokladam, ze pan Lawson bude z anglicky mluvici zeme... a ta korespondence, kterou jsem videl prapodivne okopirovanou, to je zmet cehokoli, jen ne rec rodileho anglicana, ani vzdelaneho cizince, ktery umi anglicky.
ja bych chtel pozadat (pokud ctou tyto radky) jak pana Bunce, tak pana Jarose, at zverejni skenovane kopie dokumentu, at jsou karty na stole a nemusime se vlacet ci vyhrozovat soudy...a zastitovat ostudou.
at je pekne videt, tak rozsvitit a to hned. jinak me by take zajimalo, zda-li byly naplneny podminky dohodnute pred poradanim akce (zaplacene fee, odmeny zavodnikum atd. na to nejsou potreba smlouvy, to je v zadani pri vyberu poradatele, kdo, co a komu), co vy na to pane Jarosi?
a stejne tak by triatlonu samemu prospelo se kouknout, jak to chodi v nezavisle x-terre ..., je to o zabave. mene penez vice radosti.
Tošovský Jiří
13. 01. 10 01:09
A jéje, konspirační teorie... Ty tady ještě scházely...
Jinak, nejdřív je zadání, ale to nespecifikuje mnohé detaily ani nezbytnosti... Ty bývají řešeny třeba i po výběru... na to jsou právě potřeba smlouvy... Taky mohlo třeba dojít k porušení dohod, třeba i ze strany ETU nebo ČSTT (pokud Bauer dokonce zfalšoval smlouvu!!!...). Vypadá to, že se resty pořadatele vážou jen na to "fee" a pokud zveřejněná korespondence skutečně proběhla, nevypadá to na "nedůvodné" pozdržení placení "...
Merten Kuba
13. 01. 10 01:54
To "Silniční Cyklista": Souhlas, Jenže právě podle mě právě od toho tu je server ČSTT. Bohužel zde se to neřeší, co tedy zbývá je buď se modlit za to, aby celá kauza dospěla do takových rozměrů aby se o to začaly zajímat větší média a pak teprve by snad mohla být pravda poodkryta, nebo za to, aby se to konečně začalo řešit zde. Dokud ale tento "informační" server bude fungovat dál stejným způsobem, tak nezbývá než pravdu hádat a snažit se to pochopit pomocí prostředků, které máme. Což v tomto případě jsou dva servery s diskuzemi obvykle nevalných úrovní.
Pecz T U
13. 01. 10 06:48
Na zájem médií bych nespoléhal, co je to 300 tisíc, když po MS v lyžování zbyl dluh nejmíň 80 miliónů.
Nemyslím si ani, že by měl ČSTT přistoupit na hru Mgr. Jaroše a vypouštět vybrané a evidentně upravované (neříkám zfalšované!!) emaily ze svých archívů. Jediné co bych teď na svazových stránkách čekal, by bylo oznámení, že vším se zabývá revizní komise a termín, kdy bude zveřejněná její zpráva.
Souhlas, pane Tošovský?
Tošovský Jiří
13. 01. 10 12:50
Radši bych to viděl u soudu, o efektivnosti komisí moc nevěřím nejen těm parlamentním...
Moc nevěřím, že by komise konfrontovala Bauera s Jarošem a s představiteli ETU ve věci zfalšování smlouvy - pokud k ní došlo, tak podle vážnosti změn (pokud třeba jen nevylepšoval "češtinu" :-) )falšující by buď musel s hanbou odstoupit nebo se rovnou odebrat k výpovědi na policii.
Pokud se doteď v českém triatlonu prádlo pralo doma, bez skutečného postihu prošly horší věci...
Šalý Jaroslav
13. 01. 10 20:18
tak jsem se informoval. Z předložených skutečností
podle mne k žádnému falšování smlouvy nedošlo
a zvážil bych žalobu jako ochranu proti křivému nařčení
Tošovský Jiří
14. 01. 10 02:11
Pane Šalý, a prozradíte nám, kde jste se informoval a jaké skutečnosti vám byly předloženy? Takhle jste nejmlživější ze všech přispívajících... Jinak si ale taky myslím, že právní/soudní řešení v takovémto případě řekne víc než jen diskuse a komise atp...
Šalý Jaroslav
14. 01. 10 07:23
Pane Tošovský a další právem pochybovači (jako jsem byl sám)doporučuji zastavit se přímo na sekretariátu, protože jinak jedna paní povídala .....
Kubo tady na těch servrech se nikdy nic nevyřeší, a skutečné řešení není na dny, týdny...
Merten Kuba
14. 01. 10 11:55
Mě je to jasné, ale musíte sám uznat, že z toho jak tato kauza zatím pokračuje, svaz sám (i jeho stránky) se v očích veřejnosti nutně musí jevit jako banda gaunerů kteří to tutlají. Sám mám proti svazu i panu Jarošovi svoje, ale to není předmětem této debaty. Já se snažím jen poukázat na to, že i v průběhu šetření této kauzy by se o ní mohl svaz alespoň zmínit a ne spoléhat na soukromé servery. Protože jinak opravdu nechápu, proč si platí doménu...
Maselnik Jecminek
14. 01. 10 12:58
pane Šalý, já myslím, že stavovat se na svazu je přesně to, co drtivá většina členské základny nemůže udělat z toho prostého důvodu, že není z Prahy. Prostor pro diskuse dává svaz sám svým mlčením, které celkem oprávněně vyvolává podezření z nějakých nekalostí a je jedno, kdo je jejich původcem. Postup, kdy p. Jaroš zveřejní svoji detailní verzi podloženou nějakou komunikací a zástupce svazu kontruje citováním jediného emailu, který navíc na svaz podle všeho přišel jako žádost o překlad, těžko se hledají argumentu ve prospěch svazu. Osobně neznám ani p. Jaroše ani p. Bunce, takže jsem (doufám) celkem nezaujatý. Na základě toho, co zatím bylo zveřejněno, mi ovšem přijde zcela zřetelné, kdo tahá v tuto chvíli za kratší konec a mlčí.
Feierfeil Ladislav
20. 01. 10 17:52
Dobrý den. Přečetl jsem si veškeré diskusní příspěvky. Některé dobré
jiné zbytečně emocionální. Je třeba dát věci do souvislostí a pořádku.
A jak píšče pan Šalý věci-dokumenty si pořádně ověřit. A tuto věc pořádně prověří disc. komise ČSTT !!! Padni komu padni !!!! Osobně
se zúčastňuji VH triatlonu rok co rok. Nejen jako předseda disc. komise ČSTT, ale jako právoplatný člen ČSTT. Pokud pan mgr. Jaroš
byl na VH tak jen přinášel problémy, kterými otravoval každou VH.
Proto také nebyl zvolen do revizní komise kam se vehementně tlačil.
Myslím, že to bylo v roce 2008. Doufám, že se nepletu. Abych také nebyl napaden. Dokonce v té době ve skrytu duše doufal, že by snad
mohl být předsedou ČSTT. Ale to se mu nepovedlo i přes tristní
účast členů VH. Proč tristní to nechci rozebírat. Je to rok co rok stále stejné. Ale tahle kauza se pořádně vyšetří. Dnes jsem poslal
na ČSTT panu gen. sekretáři e-mail, že chci připravit veškeré dostupné dokumenty kolem této kauzy. Po jejich prostudování a prošetření bude disc.komise informovat členskou základnu triatlonu.
Disciplinární komise je nezávislý orgán a NIKOMU nepodléhá.
Všechny správné triatlonisty zdraví př. disc. komise Ladislav Feierfeil
a také jinak moderátor triatlonových závodů
Pro přidání komentáře je nutné být přihlášen. Pokud nemáte vytvořen účet, registrujte se práve zde. Diskutovat on-line můžete i prostřednictvím TRI-CHATU.